neljapäev, 14. märts 2024

Plaanime Itaaliat - Toskaana ringreis. Statistika ning numbrid.

Seekord keerasime plaanimisel natuke vinti peale ja viisime oma plaanid Google Drive´i, et siis koos sõbrannaga Excelit aretada. Vaja on ju maksimum võtta sellest 10st päevast. 😂

Selle reisi planeerimise moto "Söömine ja magamine on nõrkadele!" 😂😂😂

Esialgu oli meil nn. soovnimekiri kus kohas me käija tahaks ning siis hakkasime oma teekonda ja majutusi vaatama. Kõik majutused võtsime Bookingust ning tasuta tühistamisega, sest plaan ju oli alles toores. Õnneks ei pidanud ühtegi majutust muutma. Küll aga mõningad hommikud tähendasid kella 6st ärkamist või siis õhtu pimeduses sõitmist. Pimedaks hakkas minema juba 18 paiku ning 19 oli juba öö.

Meie plaan pildis

Lennupiletid kahele koos 20kg pagasiga 360 EUR.

Hotellid 811 EURi kuid sellele lisandusid veel parkimistasud ja linnamaksud 170 EURi. Linnatasud võivad kõvasti erineda sellest mis Bookingus majutusasutuse juures kirjas on. Nt. Trevisios oli Bookingus kirjas 1,8 EUR/in/öö siis tegelikkuses sai sellest 3 EUR/in/öö. Meie kalleim linnamaks oli 6 EUR/in/öö ja seda siis Firenzes.

Auto rentisime SicilyByCar´is koos täiskindlustusega. Kui esialgu mõtlesime Fiat500ga ringi kimada, siis hiljem otsustasime ringi, sest kõik asjad peavad mahtuma pagasisse, et parklates mitte midagi aknast ei paistaks. Mitte midagi ei tohi reeta, et see on turistide auto. Seega meie ratasteks sai W Taigo. Tagantjärgi tarkusena olgu öeldud, et ega ma ei suudaks ette kujutada ka kiirteedel sõitu selle Fiat500ga, kuigi neid pisikesi putukaid seal kimas ringi piisavalt. SicilyByCar - kiire teenindus. Tagastusel polnud me veel õhkugi tõusnud kui juba saadeti paberid e-mailile. Kindlasti soovitame Full-Full kindlustust, sest siin nad isegi ei viitsi uurida neid autosid nii põhjalikult tagastades. Jämedalt võib öelda et pool hinda oli autorent ja teine pool oli kindlustus.

Statistikaameti nurgake: Teemaksud 80 EURi ja kütusekulu kokku 150 EURi me sõitsime läbi 1522 km´i. Autorent ise oli 622,68 EURi. Kõik parkimised ja linnamaksud kokku umbes 200 EURi. Kokku suutsime veel kõndida ka 132 000 sammu 8 päevaga, mis kohapeal täielikult olime. Otsene ööbimine hotellides 811 EURi.