neljapäev, 13. juuli 2017

Antibes

Rongipilet 4,6euri 1 ots. Kokku 18,40 (edasi-tagasi 2 inimest, 3aastased on veel tasuta) ja seekord ilma viperusteta. Kuigi rongi trügisime ennast sisse. Rongid kipuvad siin puupüsti täis olema.
Kui muidu suhtutakse lastesse väga hasti ja sõbralikult, siis rongi trügimisel ei hooli sellest mitte keegi, et sa lapsega oled. Tõugeldakse ja trügitakse nagu hullud.
Prantslased ka omavahel on suht sõjakad tegelased.

Raudtee jaamast linna jalutasime mereäärset teed mööda ja nautisime vaateid merele ning "vaeste"meeste jahtidele. Peale Monacot olid need jahid ikka väiksemad.
Kohe mereääres on suur vaateratas (5euri) ja tühi plats. Õhtuks täitus see plats kohalike turukauplejatega.

Kõige parem jäätis meie reisi jooksul  - Gusto gelato. 100% Gelato Artigianale (käsitöö)
Itaalia perekond. Asub Rue Aubernon´i ja Boulevard d´Aguillon´i ristumiskohas.
Jäätisele siin riigis ikka kulub. Kui poest osta suur karp kus palju väikseid sees maksad 2-4 euri. Muidu tänaval üksikult ostes maksad sama palju ühe eest.

Üldiselt jalutasime natuke linnas ringi. Mõnus väikelinn kitsaste tänavatega. Esmapilgul tundub siinsete tänavapoodide valik parem kui Nizzas aga peale tänavalt vaatlemise me seda tunnet kontrollima ei hakanud. Samuti sattus siin ette üks inglise keelsete raamatute kauplus ehk siis kui kodust toodud kirjandus otsa saab ja prantsuse keelt ei oska.

Kuna täna meie siin oleku aja kõige kuumem ilm ehk 35 kraadi, siis suundusime otsejoones mereäärde end jahutama. Kohe peale vanalinna lõppu asub Square Albert 1er seal on väga äge laste mänguväljak ning natuke veel mereäärt mööda edasi jalutades oli liivane avalik rand. Suurepärane! Meie lemmik. Siia me jäimegi ning tühistasime ülejäänud plaanid.

Suurepärane liivarand Antibes´is. Taamal paistab ka vanalinn.

Seega Picasso muuseum ja väike-rongi/bussi tuur jääb järgmiseks korraks.
Rong teeb väiksema ehk rohkem linna ringi aga buss teeb suurema tuuri hõlmates suuremat osa poolsaares Cap d´Antibes. Hinnad 8euri ja 4euri (alates 2 aastastest) kui mõlemad korraga võtta, siis 12 ja 6euri.

Õhtu lõpetuseks võtsime pitzzalõigud ja jäätised Gustost ning suundusime rongile.
Nüüd rongid hilinesid ning oli väike segadus. Seega istusime linnadevahelisele kiirrongile ehk
TGV´le ja olimegi 15 minutiga Nice Ville peatuses. Tavalised on TER lühendiga rongid.

Meie järgmise korra nimekirja jääb ka Marineland.
Tundub igati äge koht reklaami järgi. Rongist aga tuleb maha minna 1 peatus enne Antibest ehk peatuses nimega Biot.