teisipäev, 28. juuli 2015

Krk - saar

Täna käisime Krk´i saarel.

Krk - vaade maismaale

Plaan oli hea, et kohe peale hommikusööki autosse siis saab poiss oma hommiku-une sõidu ajal ära magada ning kui saarel oleme hakkame tegelema turisti raske tööga.
Plaanid on ikka selleks et neid rikkuda.
Ei mingit magamist autos ja miks tutvuda linnade - vaatamisväärsustega kärust, kui issi süles olles on palju parem ja kõrgem vaade. Ühesõnaga suht raske oli lapsevanemate päev täna.

Kuna mõnel mehel oli tuju kesine siis esimese peatuse tegime linnas nimega Njivice, sest meie reisiraamatus oli selle linna juures ranna märk - uus plaan oli minna ujuma lootuses et peale ujumist on noormees piisavalt väsinud et tuttu jääda.
Miramare nimelise hotelli ees on suurepärane tasuline (7 kuna/h) autoparkla kui sul juhtub olema palju asju ja vette saamisega kiire. Põhimõtteliselt sa pargidki auto randa. Veeni jäävad mõned üksikud meetrid.
Peene kiviklibuga rannariba on ääretult kitsas, meid see ei seganud. Riietevahetuskabiin oli ka olemas.

Vasakul on parkivate autode ninad näha

Selles linnakeses muud peale rannariba nagu ei olegi. Meil õnnestus see rannaäärne tee ikka läbi jalutada. Teeäär oli palistatud söögikohtade ja väikeste poekestega.

Saaks või natukenegi neid kive süüa

Plaanisime järgmise peatuse teha Baškas või Stara Baškas. Ja siis nägime seda mäge ja täna meil enam energiat ei olnud et sellele seiklusele vastu minna. Võibolla oleks väga lihtne olnud, kuid jätsime riskid tulevikku. Seega tegime teeääres ühe peatuse, et vaadata kaarti ja teha uus plaan.

Igalpool on suvitajad koha sisse võtnud
Krk

Järgmine peatus linnas nimega Krk. Seal juba on mida vaadata ja sai pikema jalutuskäigu teha, sest noormees oli saanud ennast vahepeal välja puhata.
Parkla leidsime lõpuks bussipeatuse kõrvalt. Väga ilus mereäärne jalutuskäik vanalinna. Vahepeale jäi ka väike suveniiride turuke.

Krk - Krk

Lihtsalt nii ilus vaade oli, et pidin kohe igast nurgast seda jäädvustama

Siin linnas saime turismiinfost väga hea vihikukese, kus oli linna kaart ja eri värvi numbritega olid ära märgitud suuremad vaatamisväärsused, söögikohad jne. Ning numbrite järgi said teistelt lehtedelt infot juurde lugeda. Väga mugav.

Krk
Natuke kül läbi kärrrsssand aga ikkagi ilus

Opatijas käies võttis poiss mul jäätise käest ära ja seda tagasisaada oli võimatu. Proovisime igat pidi ja eri vahetuskaupu vastu pakkudes aga ei õnnestunud. Kisa mis valla päästeti oli selline nagu keegi üritaks tema elukallale kippuda.
Noh ja tänase kuuma ilma puhul ostsime siis juba 3 jäätist ehk poiss sai oma esimese temale ostetud jäätise. Müüa sattus algajatele lapsevanematele täiuslik - poisile palusime jogurtijäätist ja müüa teatas, et surub selle palli vahvitorbikusse, et nii lastele parem. Tõesti super hea nipp.

Minu esimene täitsa oma jäätis

Praktilisest osast veel nii palju, et Krk´i silla maks tava-autol on 35 kuna. Maksad saarele sisenedes ja välja saad niisama.

Tagasi koju jõudes oli meie perenaine teinud supper üllatuse - pannkoogid virsikumoosiga. Viimast keetis ta eelmisel päeval. Ülihead!!! Pannkoogid on minu nõrkus.