pühapäev, 19. juuli 2015

Pula ja üks suurepärane rand

Ühel kaunil ja kuumal suvepäeval sai ära käidud ka Pulas. See vast üks kuulsamaid linnu siin Istrias.
Auto GPSi sai valitud Pula Arena ning meil vedas kohe Arena juures on päris palju tasulisi parklaid. Meie saime koha sadamas olevasse parklasse. Kui mälu ei peta, siis 3 kuna oli tund. Meie võtsime esialgu 3 tundi.
Kõigepealt suundusime Arenasse. Pilet 40 kuna inimene ja beebid tasuta. Käruga oli asi tehtav, issi pidi kül mõnest trepist poissi koos käruga tassima aga muidu kõik OK.
Alla keldris oli ka muuseum...meie jaoks oli aga kõige suuremaks väärtuseks asja juures jahe õhk...seega nautisime väljapanekut suht kaua.
Edasi tahtsime ikka linna ka näha. Teepeal reklaamiti Hop-On-Hop-Off bussi, seega saime kohe hea vaatamisväärsuste kaardi.
Põhimõtteliselt on kõik oluline ühel ringikujulisel tänaval olemas ja see on suht pisike ring. Seega ei saa me selle bussi vajalikkusest aru.
Vanalinna südameks on kindlus, mida me aga vaatama ei läinud, sest sinna viisid ainult treppidega tänavad. See-eest aga väga ilusad tänavad!

Pula

Kuna aeg surus takka ja pisike tahtis väga juba merre jahtuma minna, siis jätsime linnas söömise ära. Kuigi seal oli üks ilusam restoran kui teine.

Elu palmide all - Pula

Äss puhkab

Lähme vaatame selle Pula Arena ära

Nägu nalja täis kohe kui maa-alla muuseumi sai...siin on hea jahe olla

Pula
Turismiinfopunktid on ühed mõnusad kohad...neil on alati konditsioneerid minu jahutamiseks olemas
Meie põhiküsimus turismiinfos on beebisõbralik ranna asukoha kohta. Siin on küll palju randasid igal pool, kuid kõik ei ole lapsesõbralikud.
Seekord juhatati meid ühte väga suurepärasesse randa. Keda huvitab saab fotolt nime.
Plussid: Puhas vesi, dušš, riietevahtuskabiin, võimalus olla nii varjus kui päikese käes, suurematele lastele tasulised atraktsioonid, tasuta parkimine
Miinused: Palju rahvast ja parkimiskohta ei pruugi saada

Plaza Ambrela - Pula

Üks väga suurepärane päev! Ja veel suurepärasem rand! Sinna olen nõus alati tagasi minema!