esmaspäev, 27. juuli 2015

Meie lemmik rand

Meie lemmik rand asub linnas nimega Rovinj.

Algse soovituse ranna jaoks leidsime internetist ja selle nimeks oli Lone Bay.

Aga see kuhu sattusime kannab ilmset mõnda muud nime. Igatahes asub ta seal samas kõrval.
Selles rannas on kõik ideaalne. WC, riietevahetuskabiinid, duššid, ilus roheline muru, rannatoolide ja varjude rentimine, saab olla nii päikse käes kui varjus. Ning kui esimesel korral mereäärest ära hakkasime minema, siis avastasime ka ilusa suure välibasseinide ala. Lihtsalt suurepärane.

No ja teisel korral oli asi veel suurepärasem. Sest me otsustasime sel korral enamuse ajast veeta basseinide alal. Pisikesele oli see lihtsalt paradiis - väikelastebassein, suurtebassein, teised lapsed, sile pind kõndimise harjutamiseks ja aeg-ajalt pannakse muusika mängima ning kõik hakkavad tantsima kas vees või siis maapeal jne.

Meie nautisime tasuta rannatoole puudevarjus, WC ja riietusvahetuskabiinide olemasolu. Õhtu lõpetasime veel välirestoranis süües. Maksmisel pakuti varianti panna see oma toa arvele. Väga mugav aga sel korral otsustasime tasuda sularahas!

Ja siis tagasiteel auto juurde avastasime sildi, et see kõik on ainult hotelli külastajatele! Õnneks olime enne nii ametis puhkamise ja ise-endiga, et polnud mahti panna tähele kusagil lehtede varjus olevaid silte.
Endi õigustuseks võib veel öelda, et nii mõnigi suvitaja suundus meiega koos samasse autoparklasse kuhu meiegi.

Kes aga soovib ametlikult seda toredat kohta külastada, siis palun siin on link.
Järgmine kord tahaks isegi mõned ööd selles kaunis hotellis veeta.

Tasulises parklas maksab terve päev 10 kuna. Teisel korral kui läksime oli see parkla kahjuks täis, seega parkisime teiste järgi ühele kruusasele platsile tasuta. Ei tea kas läks lihtsalt õnneks või oligi tasuta.
Hotelli parkla kohta ei oska midagi öelda.Kuid sealt leidsime ühe kaunitari siiski.

Esimesel korral teel Rovinj randa keerasime kiirteelt varem maha, et pilk heita ka Limski kanalile. Meie jäime selle väikse kõrvalepõikega rahule. Seal oli 2 vaatetorni (üks suurem ja teine väiksem), kuid minu arvates oli vaade ilma tornideta parem, sa pidid ainult nende suveniiride putkade ja parkimise lõppu jalutama.

Limski kanal

Kahjuks Rovinj linnast ei oska ma midagi kirjutada, sest sinna pole me veel jõudnud ja sel reisil vist ei jõuagi.