pühapäev, 3. juuli 2016

Horvaatia, siint me tuleme! Esimene peatus Kaunas.

Laupäeval sai jälle kotid kokku pakitud ja autopeale tassitud, et alustada meie järgmist seiklust.
Katuseboksist on nii palju abi et sai lapse suvekäru ülesse ära tõstetud ning mõned asjad veel ning auto tagaosa on palju mugavamalt ligipääsetav ja isegi saab katte peale tõmmata kui vaja.
Täna hommikul alustasime sõitu umbes kella 10:30 paiku ja nagu traditsiooniline siis koos vihmaga.

Alustuseks istusin ise rooli ning põhimõtteliselt sõitsime ühe auruga Bauskasse välja. Oli kiire tualetti peatus Eesti piiril ning Läti piiril jooksime poodi, et osta 2 väiksemat pudelit Vana Tallinnat kaasa - nii igaks juhuks.
Plaan oli jõuda Kaunase kesklinnas asuvasse Best Westerni hotelli nii et saaks linnas natuke ringi jalutada. Aga plaanid on selleks et neid rikkuda, sest vihma kallas hullu moodi. Läksime isegi hotelli restorani õhtust sööma, sest kõrval majas asuv Shushi koht tundus liiga kauge.
Selles toredas hotellis me peatusimegi. Tuba super lux - suur, avar ja isegi WC ja vannituba on eraldi ning voodi oli ülimõnus ning lapsele oli isegi päris võrevoodi tuppa toodud. Õhtusöök oli keskmine ja kui küsida meie pisikese arvamust siis see ei kõlvanud üldse süüa. Meie nii palju ei virise ning anname 3 punkti 5st. Hommikusöök oli aga vägagi hea ja sellest rootsilaua valikust leidis ka meie pisike üht-teist mida süüa.
Autoparkla oli sisehoovis ning tundus suhteliselt turvaline. Parkisime küll vist mootorataste kohale, aga keegi midagi ei öelnud ning laiemaid autokohtasid vabu ei olnud ka.
Öö möödus kõigil kiirelt selles mõnusas hotellis.