laupäev, 9. juuli 2016

Meie väike paradiis Kaštel Stari

Peale hommikusööki ja väikest tankimist Lukoilis sõitsime A1 maanteed pidi Splitti, sest meie järgneva nädala koduks saab linnake nimega Kaštel Stari.
Et paremini aru saada sellest toredast kandist lisan siia ühe internetist leitud pildikese:
Sõit läks libedalt mööda head maanteed. Kuna mägiteed meid eriti ei vaimusta, siis sõitsime Spliti ning sealt siis natuke tagasi Kaštel Stari´sse oma majutusse. Selle väikse ümbersõiduga pääsesime U-kurvidest ning mäkke üles-alla sõitmisest.

Vot selline üles kaevatud tänav ootas meid ees - esimene mõte peas "Kuhu k..t me sattunud oleme?!"

Kohale jõudes selgus, et tänav kuhu sõitma pidime on üles kaevatud aga korteri peremees juba ootas meid väljas. Ta tuli meiega kaasa ning juhatas teist teed pidi korteri juurde ning siis autoparklasse. Sõitsime tänavates kuhu arvasime et autoga lihtsalt ei mahu - aga mahtusime. Auto sai meil parkimiskoha kai peale seega autol on miljonidollari vaade.
Vot selline kaunis vaade on meie autol

Korter on suurepärane, heledates toonides sisekujundusega ehk põhjamaine ja otseloomulikult konditsioneeriga. Peremees on väga sõbralik, abivalmis (näiteks aitas meil asjad autost korterisse tassida) ning oskab inglise keelt.
Apartments Ana-Marin - sissepääsud korteritesse

Apartments Ana-Marin - meie elutuba koos kööginurgaga

Apartments Ana-Marin

Apartments Ana-Marin - meie kaunis magamistuba. Voodipeal istuv dekoratsioon on meil endal kaasa toodud.

Kõige suuurem luksus on see, et absoluutselt kõik asjad on meil käe-jala juures. Põhimõtteliselt on meil igale poole ainult 5 minuti tee: randa (väikeste kivikestega ehk saab ka ilma siinsete kohustuslike rannasussideta hakkama), poodi, apteeki, pagarisse, turule, turismi-infosse, rattalaenutusse (neid on koguni 2tk) jne. Joogi-, toidukohti, jäätiseputkasid ja kiirtoidupunkte on siin piisavalt. Rannas on ka mänguplats. Väheke pikem tee on bussipeatusesse ja pesumajja ehk 10 minutit. Mida sa veel hing ihata oskad!
Elu on mõnus ja rahulik siin külas!

Meie rand. Foto tehtud külmal ilmal ehk 27kraadi C.
Siis kui ilm on ilus

Selline see kohalik "liivarand" on

Meie väike pagaripood
Meie pisike turg. Siinsed turud meeldivad mulle väga-väga.

Elu saiaga võib alata
Kui kellegil on soovi seda korterit rentida siis minu käest saab omaniku emaili ja telefoni numbri ning hinnavõit võrreldes booking.comiga peaks tulema 10-15%.
Ah jaa, korteri nimi Apartments Ana-Marin
Meil plaanis proovida järgmine aasta lennata Spliti lennujaama (Spliti lennujaam asub ühes neis Kaštela linnades). Sealt on väga lihtne bussiga (iga 20 minuti järgi) saada meie Stari Kašteli või kui omanikul võimalik siis lubas ka järgi tulla.
Panen siia kunagi ka korterist fotod kuigi need mis bookingus on täitsa see mis meie kogesime.
Ainuke miinus oli sipelgad aga neid on siin riigis igal pool. Seega ostsime poest mürgi ja mürgitasime nad ära. Ja kõik oli korras jälle.