kolmapäev, 6. juuli 2016

Poysdorf ja Mikulov

Alustame puhkamise raske tööga!

Esimeseks peatuseks Poysdorf Austrias - käib seal esimesena ära, sest piirikontrolli järjekordi ei tea.
Õnneks selgus et kedagi ega midagi ei kontrollitud ning kõik läks ludinal.
Et Tšehhist Pysdorfi korraks põigata ei pea Austria teemaksu maksma vaid saab niisama hakkama.
Poysdorf väike armas veinilinnake. Jalutasime ringi tegime mõned pildid, kuid üldiselt oli see paras pettumus.
Ühe toreda idee siiski avastasin. Nimelt laste mänguplatside juures on väikesed nn. raamatulaenutus kastid või "telefoniputkad", et emmed loeksid raamatuid mitte ei näpiks oma telefone kogu aeg.

Raamatuputkad mänguplatsidel - Poysdorf

Teel Poysdorfi keerasime sisse ka Aqualand Moravia juurde, et vaadata kui suur see on - meie pisikesele on seda momendil veel liiga palju aga eks kunagi tulevikus me sellest peatusest ei pääse.
Selle Aqualandi taga on autokaravanide park ja ka tasuline rand hinnaga 50 Tšehhi krooni inimene ja 2aastased tasuta. Kuna täna on ainult 22-23 kraadi siis momendil ujuma ei läinud ehk läheb ilm soojemaks ja siis saab ka see rand ära proovitud.
Nii Poysdorf kui ka Mikulov jäid hinge eelmise aasta reisist kuid siis ei olnud aega peatust teha. Seega sel aastal parandasime oma vea.

MIKULOV - väga ilus ja armas linn ning palju vaadata. Meile väga meeldis! Käisime linnavahel natuke ringi kõndisime lossi juurde ja jalutasime ümber selle. Nautisime kauneid vaateid! Kuna lõunaune aeg oli mõnel mehel juba ammu üle läinud, siis ei hakanud lossi sisse minemagi, sest see oleks osutunud ikka väga raskeks.
Mikulov
Mikulov - sinna mäe otsa me sel korral kahjuks veel ei jõudnud.
eFi hotellil on väga tore programm meelitamaks inimesi oma restorani õhtustama. Saabudes saab iga täiskasvand klient talongi millega lunastada endale pokaal veini restoranis ning veel kuldsekliendikaardi kuhu kantakse 5% sinu majutuse maksumusest ning selle rahaga saad jällegi tasuda vaid nende restoranis.
Meile see restoran meeldis juba eelmisel aastal, seega meil pole selle programmi vastu midagi.
Tänane hommikusöök oli meie selle reisi parim vähemalt minu arvates. Isegi meie väikemees sõi munaputru.
Õhtusöögil juhtus väike ime - ponksik otsustas oma lastepraest riisi ja kastme ära süüa. Kui juba meie kõige karmimale toidukriitikule see sobib siis peab see ikka hea koht olema.