pühapäev, 17. juuli 2016

Väike paanika

Täna hommikul ärkas meie pisike reisisell oksendades ja totaalselt kuiva mähkuga.
Väike paanika.
Õnneks pisike jõi rõõmuga vett ja meie rahunesime vaikselt kuni...
kõik see vesi ükshetk sama teed välja tuli.
Ja paanika oligi tagasi.
Ja nii ma oma reisikindlustuse pabereid ja muid olulisemaid dokumente hakkasin kokku pakkima.
Kuna pererahvast kodus ei olnud, et uurida kuhu haiglasse kõige mõistlikum sõita oleks, siis otsustasime veel natuke oodata.
Ühel hetkel saabus aga Piss. Uh, ma pole kunagi nii õnnelik olnud ühe pissi üle kui täna olin.

Poiss tundub täitsa terve - sööb, joob, mängib ja on rõõmus. Seega tundub et midagi hullu pole. Ning
kuna täna on tavaline Eesti suve ilm ehk kohalikus mõistes natuke jahe ja tuuline, siis otsustasime oma külas natuke veel ringi jalutada ning mänguplatsidele mängima minna.

Tänaseks olime leidnud ka õigemad teed randa, ja tõesti selleks kulubki ainult 10 minutit. Ainus asi et need tänavad on nn. trepp tänavad ja vankriga on suht keeruline. Võrreldes selle maanteel kõndimisega olen ma ikka väga rahul ja õnnelik.
See koht võib nii veel isegi mulle meeldima hakata.
Trepp-tänav rannast kodupoole
Vaade Srebreno poole

Vaade Mlini poole

Mlini
Mlini
Elu nagu palmisaarel - Mlini.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar